Re: Re: Re: Re: Re: Förresten…

Vad är mest ok: en kille som gör hemlagad müsli eller en tjej som gör detsamma? Jag vet inte. Dom kan väl gifta sig med varandra, ”krypa upp” i fönsterblecket och se när morgonen ”sveper fram över mon”. Sen målar de akvarell med fiskmotiv. Sen plockar de svamp och borstar/rensar den i skogen (dom är förutseende). Sen har de lite latent aggressivt antroposofsex. Sen somnar de i naturlakan. Låt dom göra det. Jag är inte intresserad. Jag tror jag skulle tröttna rätt snabbt. MEN, därmed inte sagt att lite hemlagad müsli inte skulle charma sportmössan av mig, om så bara för en morgon.

Kommentera

