Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Folk som handlar avokado

North? Eller jag kan inte det där med väderstreck, är helt förbannat värdelös. En kompis till mig sa att det är ”jätteenkelt” men jag fattar fortfarande, för i helvete, för att det ska vara enkelt måste man ju veta åt vilket håll norr och söder är innan man börjar tycka det är lätt. Vilket som, så som jag blivit informerad om att hon bor på Götgatsbacken, alltså vadå, north? eller öst?? VÄST??!

4 responses to “Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Folk som handlar avokado

  1. Götgatan går nästintill paralellt med väderstrecken norr/söder. Götgatsbacken ligger i norra delen av söder och skanstull i södra.

    • Så om jag befinner mig på Götgatan kommer jag alltså kunna briljera (typ?) med att jag kan väderstrecken? Jag ba ”nä men vi ska söder ut” *menar att vi ska till skanstull*

  2. Ja briljera på, alternativt framstå som en töntig skogsmulle.

  3. Jag diskuterade just det här med väderstreck idag med mina vänner och enligt dom ”känner dom i kroppen” åt vilket håll norr och söder är, det är fan ingen skogsmulle över det! Det är ju typ… framtiden. A.I. osv!

Kommentera

