Röka

OK. Ett sista tillägg. Jag rökte något intåhelvete mycket igår. Blossade. Fumerade. Småkade. Drog halsbloss, munbloss, jag drog ner röken i mina lungor och ”ba körde”. Och idag mår jag så fruktansvärt dåligt. Varje andetag är som att dra en rasp i halsen. Rasp förresten, minns du dom? Träslöjd! När man inte kunde använda filen, utan behövde grövre grejer, då tog man fram RASPEN! Verbet ”raspa” är för övrigt bra. ”Här står jag och raspar lite”. Jadu, nu skriver jag om ingenting. Rasp, rök. Jag tror vi avslutar med en bild på Joe Labero.

Kommentera

