Var har jag varit?

Okej, Kalle det här suger ju. Vad har jag hållt på med de senaste veckorna(?), dagarna(?)?? Varför har jag inte återrapporterat? Jag vet faktiskt inte, kanske har jag varit full, kanske har jag FLYTTAT TILL STOCKHOLM!!!

Det vet du ju iochförsig redan, vi drack ju öl på eh.. Snaps förra veckan. Alltså okej, är det någon annan som varit där, alltså typ någon av våra två bloggläsare? För ärligt, vad är ”grejen”? Så jävla sunkigt. Hela stället förmligen osar av farstaglitter och gymande killar. Dessutom är det dyr öl, så man kan ju inte ens trösta sig med blaskig 29:- öl. Vad kostade den, typ 56? Seriösa F12-priser, och dit går man väl iallafall för att, tja, visa upp sig.

Hur som haver, Trädgården på ny plats säger du? Ja kanske det, låter lite svårt. Är inte Trädgårdens charm delvis just lokalen? Vi kanske får gå till oasen istället. HA HA HA. Nej.

Måste bara berätta, idag gjorde jag ju det töntigaste på länge. Stalkade Kissie. Såg henne på Åhlens tillsammans med min vän och fick dåndimpen, var tvungen att följa efter. Evelina 22 år gammal följer efter en 18-årig bloggerska. Vem har jag blivit? WHO HAVE I BECOME? Vilket som, skulle gärna prata mer men måste smsa lite. Pinsam ursäkt, jag vet.

Kommentera

