Re: Var har jag varit?

Nej, men tydligen stänger nya Trädgården klockan ett så man kan ju se det som en eh inledning på kvällen? Jag vet inte. Jag tycker vi prövar!

Kom att tänka på en sjukt äcklig grej för en stund sen.

Kim Anderzon (detta jävla z:a!) och Lasse Åberg – två riktiga yllekoftor. De är från samma generation, de är i ”filmsvängen” och känner säkert varandra. Tänk nu, sitter du ned?, om de har haft sex… Kan du tänka dig något hemskare än Kim Anderzon och Lasse Åberg kopulerandes? Dessa två genomtrista, go-å-gla’-hippies, fast inte riktiga hippies som i varje fall hade vett att ta syra ibland utan hellyllehippies som på sin höjd har smörjt in varandra med olja ublandat med rosmarin någon varm kväll i Smögen -72 och trott att dom trippade på det. Fyfan. Tänk dig vad hårigt! Kan du se framför dig två hårigare individer än Åberg och Anderzon? Och de är så frigjorda också, de har säkert sex i någon lerpöl någonstans bara för att visa att de kan. Och så säger de att dom har ”hår på kuken” och ”hår på fittan” med prepositionen ”på” använd helt förnuftsvidrigt. Är det något uttryck jag hatar så är det det ”Hår på … [valfritt kön]”. Det heter vid, runt, kring eller vad du vill men inte på. Man har inte hår kuken eller fittan.

– Lasse, ska vi ha sex?

– Ja, gäääärna Kim. Har du hår på fittan?

– Ja, Lasse. Har du hår på kuken?

Ja, då googlade jag Kim Anderzon och hittade den här bilden vilket ju bara stärker min tes:

Kommentera

