Drinkbiljett nån? Rom och cola till bjuds?

Gah, Kalle!! Jag är antingen bakis eller fortfarande full, jag vet inte? Jag har varit vaken typ en timme redan gått in i både dörrar och väggar vid oräkneliga gånger. Blir du också så förbannat fumlig när du är, tja, bakis? Kollar på Oprah, vet att jag satt och tänkte på något jag skulle skriva nyss, men tror jag glömt bort. Blev distraherad av den här äckliga knorr-reklamen, har du sett den? Är det bara jag som tycker den är vidrig? Du hörde mig, vidrig. Den handlar typ om vikten av att äta middag tillsammans med sin familj och ba berätta om matteprovet idag. Gud, blir tokig, förstår du vad jag menar? Den liksom sänder ut så jävla keffa budskap med någon pampig musik och vackra lyckliga familjer och typ som att om man åt en buljongbaserad middag den dagen så SKULLE ALLT ORDNA SIG.

Känner mig väldigt osammanhängande.

Efter att du lämnat igår, efter din korta sejour på Judiths eller vad det nu hette så tog vi en taxi till F12, fick drinkbiljetter av Julias kille. Vid typ kvart över tre skulle vi gå hem, och jag ba ”nä men jag PROMENERAR hem”. I spöregnet. Vad är det med min ständiga jakt efter dramatik? Blev helt dyngblöt, satte mig i duschen och deckade vid halv fem. Fyfan, vilket liv. Upp på hästen igen!

Kommentera

