Business as usual

Jaha, sommartider osv. Märks i den här bloggen och typ alla andra, tycker det verkar sega rätt ordentligt med uppdateringar. Fast det kanske bara är jag som gömmer mig bakom den illusionen för att det inte ska kännas lika dåligt att jag aldrig skriver. Du har iallafall ett bra alibi eftersom du är i någon slags internetskugga på Fårö. Jag är imponerad att du klarar det, jag hade säkert fått dåndimpen första dagarna.

Iallafallm drömde om en skadad igelkotte inatt, så jävla hemskt. Det var min kollega som flått den och sen lät den stå och självdö för att den skulle vara som prydnad. Alltså klarar inte av ledsna djur, vaknade fan med en dödsångest liknande något judarna kände i auschwitz, typ iallafall.

Nu har jag försökt hitta något sköjigt att scanna in då min mamma köpt en scanner, hittar inte ett skit. Vad scannar man, böcker? Vet ej, går på jakt.

One response to “Business as usual

  1. Man scannar fula barndomsbilder och lägger upp dem på bloggen.

Kommentera

