Re: Re: Tillåt mig

Ja men varför ska man alltid vara nöjd med sin sommar, som att den var så jävla speciell? Jag är mer av en nostalgiker och nöjer mig med att tycka att förra sommaren var urskoj och sommaren innan dess, osv. Den sommaren som är tänker jag inte så mycket på, ärligt talat. Men ja, jag är nog rätt nöjd, helt ok iallafall? Fan vet jag!

Nu sa väl du det, men som sagt, det största problemet i den här slicka mig ren-situationen är just att hon ska bli REN. Alltså insinuerar inte det då att hon är smutsig? Är det verkligen sexigt? Eller alltså jag förstår väl egentligen hur tanken är, att hennes liksom… (eh porrfilmsord) ”safter” ska bort, men ändå, lite illa valt. Hur som helst bättre sexhistoria än någon av de här klassiska; ”bit i kudden nu, pappa hoppar upp ett pinnhål”.

Kommentera

