Gäller ju att hänga med!

Är inte det förresten en line från typ Parlamentet? Eller vad säger de? Jaja, alabonör, var inte det jag hade tänkt skriva om ändå. Utan något som ligger så himla rätt i tiden, nämligen snökaoset!!! Alltså, jag kommer inte direkt skriva något manifest om hur mycket jag hatar SL, för det, ja orkar jag inte göra. Och det gör jag inte heller. Det är det som är problemet. På alla dessa sociala medier man nu spenderar sin heliga tid på så haglar det ju ut svordomar över tio timmarsresor och sånt. Jättetrist, okej. Mitt problem: jag skyller ALLT på att jag snökaoset. Har således inte ens försökt ta mig någonstans på flera dagar och märker därför inte ens av det. Igår gick jag till ICA, ligger typ fem minuter bort. Behövde inte åka tunnelbana. Är det fler som gör så här, typ sjukanmäler sig från jobbet utan att göra en ansträngning? Det måste ju ändå vara förekommande. Så MÅSTE det ju vara, kan omöjligt bara vara jag.

Tror förövrigt jag håller på att ”tappa” det. Idag sjöng jag för min katt i 45 minuter. Orka.

Kommentera

