Magnetic Fields

För två timmar sedan på Magnetic Fields-konserten (hoppas du minns Eve, eftersom vi var där ihop) tror jag att jag såg Per Schlingmann! Moderaternas partisekreterare. Det vore ju så himla härligt om han gillar Magnetic Fields. Han sitter hemma och lyssnar på argledsen amerikansk pop. Men det låter ju så osannolikt.

Tyvärr gillar han nog inte Magnetic Fields. Reinfeldt har väl sagt att hans favoritmusik är Da Buzz.

Da Buzz.

Man kan ju se Fredde sitta och digga på kontoret i Rosenbad inför FRA-omröstningen. ”Kom igen nu, det här klarar jag! Woo! Än är det inte över!”

3 responses to “Magnetic Fields

  1. Roger the Kid

    Vafan. Klart han gillar Magnetic Fields. Fast i största smyg, självklart.
    Den vidrige moderaten.

    Mvh / Oscar

  2. Haha. Jag har nog missat din blogg. Det verkar dumt av mig! /P

    • Ja! Fast problemet är ju tyvärr att jag varit fruktansvärt dålig på att uppdatera. Kalle (som skrivit detta inlägg t ex) är lite bättre på det, men inte mycket. Förhoppningsvis tar vi oss igen i sommar. Förra året var vi riktigt bra dock! Puss!
      /E

Kommentera

