Observationer

Häromdagen när jag låg i min soffa och bara, ja så här, du vet… ”hängde”, så lät det som att ett glas krossades utanför mitt fönster. Jag ba ”ay let me twitter dat!” och fick svar av @skrivbent, något i stil med att det också låter så när ett hjärta krossas. MED JÄVLIGT STOR RISK för att go all niotillfem nu, men vore inte det kanske coolt? Om ens ”hjärta” lät som en dator á 2001 när ett förhållande tog slut. Kras.

Nä fyfan. Är bevisligen bakfull och känslosam. Varning för att om tio minuter blogga om pojknackar och rosetter.

2 responses to “Observationer

  1. Sofia /sockertönten

    måste säga att jag skrattade som en gris!!!! slut.

  2. Asså så jävla fint att höra!!

Kommentera

