En Ny Kalle?

Nu har ju vi bott ”grannar” ganska länge och nästan aldrig stött på varandra spontant i vårt gemensamma närområde. Troligtvis ännu mer sällan när du, eh, bor i Kristianstad. Detta om detta. ”Något sjukt har hänt” (så kan man ju också uttrycka sig), jag har nämligen börjat, sedan du flyttade, stöta på vårat gemensamma irritationsobjekt Christian ”slicka fitta” Olsson från det totalt utstuderade bandet Fibes oh(??), Fibes. Han verkar dessutom bo typ bara några kvarter ifrån oss. Varje jävla gång har han haft den där snörpna uppsynen av ett snett leende, bekymrad kroppshållning och liksom sug i blicken.

Jag känner ändå att det här är ett seriöst tecken från en ”högre makt”. Du flyttar och detta manifesteras i att jag konstant ska påminnas om ditt och mitt hittills längsta internskämt. Nästa gång ska jag tamejfan be om att få ta en bild med honom.

”Uhmm”

Kommentera

