Re: En Ny Kalle?

Åh, Christian! Du måste be om en bild nästa gång! Han är verkligen min favoritperson alla kategorier. Nej, nu skämtade jag. Jag tycker verkligen väldigt illa om Files, Oh Files. De är Sveriges mest intetsägande band. Däremot vet vi ju alla att Christian är en jävel på cunnilingus. Det vet ju liksom alla. Om ni inte vet det (jag och Eve vet det redan) så visar jag nu en bild som bevisar det. Här är alltså en bild på Christian från Files, Oh Files där han försöker visa hur mycket han älskar kvinnor och deras kön. Till alla kvinnor därute, tänk er att mikrofonen är, ja, you know.

Kommentera

