Re: Re: En inre resa utåt sett.

Alltså ja, jag måste nog ändå påstå att jag toppade. Eller jag vill inbilla mig det, så här i efterkonstruktionens ära. Alltid när jag är på ”resande fot” (läs: ca. aldrig) blir det ju såklart någon slags emotionell stress över att inte hinna med och så. Tror dock jag faktiskt lyckades få med det mesta den här gången. Ang. mingelbilden kan jag väl bjuda på den. Efter att jag sett den inser jag att jag måste sluta ”skoja till det” på bilder för att typ… Dölja ev. fulhet/fylla. Denna ständiga gollumhållning, lattjo min. Hallå, linköpings studenthak ringde och ville ha tillbaks sin.. identitet.

Kommentera

