En kort, litet lam, tanke om Tomas Ledin

Tomas Ledin. Han kan ju säkerligen drabbas av storhetsvansinne ibland. Vore det inte väldigt roligt om Ledin inför nästa sommarturné skaffade sig en zeppelinare och flög runt med. En stor jävla avlång ballong som, när han ankom till respektive stad, skulle skugga hela skiten. Hur vet man att Tomas Ledin är i stan? Det är konstant skugga.

Nåja, det här var något jag tänkte på idag när jag gick upp klockan fem. Det var lite jobbigt. Men det hjälper att tänka på Tomas i en zeppelinare när man är trött.

”Jag vill bara klargöra att jag inte svarar på frågor om mitt privatliv. Eller min zeppelinare.”

Kommentera

