Re: Re: Detta är ju bara… Ofattbart.

Blev detta någon slags (eh) kvasifilosofisk fråga om vad som egentligen är en bild? Alltså det är ju en .jpg-fil, och enligt hur min dator tolkar det är det ju en bild. Å andra sidan är det en bild på text. Inte en bild på… En bild. Kan jag ta detta längre? Oklart.

Även om du har mycket rätt i ditt SD-resonemang tycker jag inte att själva språkbruket är det mest upprörande, utan ja, just det faktum att hon tror att två mäns separata (det skiljer ju uppenbarligen veckor däremellan(!)) utlösningar kan bli ett barn (alternativt byta plats på ett faktiskt foster som om en graviditet var EVENTUELL förutsatt att man inte sexar runt med annan man och således riskerar BEBLANDNING?). Jag vågar faktiskt inte ens tro att kvinnan i fråga skojar eller är otydlig i sitt inlägg. Det är fan för mycket begärt för en människa med tillgång till internetuppkoppling. Eller underskattar jag världen (nu igen)?

Kommentera

