Re: Re: Re: Återigen detta belopp, denna summa, denna semi-myt”

Men okej, tänk så här då, säg att man faktiskt VILL ta ut pengar utöver den summa man handlar för. Vad i helvete svarar jag då? Uppenbarligen har du och jag trasslat in oss i ett olösligt fall här. Skall jag svara ”ja tack, på summan!” eller blir det ett ”nej, beloppet 200 kr, tack”?

Den här diskussionen har gått in absurdum. Jag kommer aldrig mer kunna befinna mig framför en kassadisk där jag riskerar att få den här frågan, någonsin mer. Antar att det här var anledningen till att de införde s.k. snabbkassor på Coop. För att helt enkelt undvika hela situationen.

Kan man ta ut pengar på dem? Om man nu vill alltså.

Kommentera

