Vill du ha mat? NEEEJ! Vill du ha marmelad? NEEEJ!

Jag postar ju en jävla massa videor av olika slag här. Det blir ju lätt lite gammalt. Men vad fan. Jag bor i Kristianstad, give me a break liksom.
Ganska länge nu har jag försökt hitta orginalvideon till ”Hej Kanin!”, ni vet den när det är tecknat med från Nalle Puh? Tyvärr hittar jag den inte och måste nöja mig med versionen nedan.
Anledningen till att jag ens försöker hitta videon till att börja med är att jag nog aldrig skrattat så mycket som första gången jag såg den, men så var jag nog full också. Och antagligen yngre (ung?). Bra är den hur som helst.

Vill du ha mat? NEEJ!

Kommentera

