Jag tar kontakt med en ”service”

Ja, ni ser ju själva. Vad fan har hänt med citationstecknen?

Just i detta nu tog jag kontakt med WordPress support. Det är nog det sista jag skulle ha trott om mig själv bara för några timmar sedan. Men. Som synes ovan (och nedan) så förvandlas alltså vartannat citationstecken till: ”. Oerhört fult och irriterande.

Under tiden som någon ”tekniker” tittar på det här problemet så tänker jag titta på den här videon. Tänk om man blev så där jävla glad.

Utöver det: please hold.

Kommentera

