Adventslucka 4 (Kalle)

Day 3 – Your parents

Min far har bestigit Mount Kenya. Han har även bilat genom Sovjet.

Även min mor har bilat genom Sovjet. Hon har dock inte bestigit Mount Kenya. Men det är inget jag håller emot henne.

Min mor och min far har även varit gifta. Detta är något man eventuellt skulle kunna hålla emot dem, då vilken vettig människa som helst hade kunnat informera dem om hur olika de är. Men inte heller detta är något jag håller emot dem. 80-talet var ju trots allt 80-talet, sjukare saker hände. Olof Palme blev ju till exempel skjuten. Inte heller detta är något jag håller mina föräldrar emot, därmed inte sagt att de hade något med mordet att göra. Men jag förnekar heller ingenting.

Jag säger helt enkelt inget om mina föräldrars eventuella inblandning i Palme-mordet.

One response to “Adventslucka 4 (Kalle)

  1. Tycker om din blogg. Bra!
    /Pontus

Kommentera

