Adventslucka 12 (Kalle)

Day 11 – Your siblings

Jag har ju inga syskon. Ibland önskar jag att jag hade det, typ när jag hör låtar som den här. ”Åh, den nära relationen kan man aldrig få med någon annan. UR OCH SKUR. De finns alltid där”. Säkert sant.

Utöver det är denna min brist något jag sällan reflekterar över. Det jag förlorat i ”nära relationer” tar jag igen i ekonomisk bortskämning. Helt jävla rimligt om ni frågar mig. Vem behöver fyra syskon när man kan få en fyra på söder?

Som jag brukar säga:

Vänner kommer vänner går, men bostadsrätter på Södermalm – de består.

(OBS jag bor inte i en fyra på söder)

One response to “Adventslucka 12 (Kalle)

  1. Jag fick tre bröder, en tvåa i solna, malmstenssoffan och lilla ålandstolarna samt en del konst. Är på det hela taget nöjd.

Kommentera

