Adventslucka 14 (Evelina)

Day 13 – This week

Det här blir ju jättekonstigt. Jag kan inte riktigt redogöra för veckan när det bara är tisdag? Vet fan inte om jag skulle kunna redogöra för det ens om det var fredag. Jag minns aldrig veckorna, och än mer sällan tänker jag tillbaks på veckan som varit.

För säkert 6-7 år sedan såg jag ett tvprogram på svt där reportern var på festival, och hade intervjuat Timbuktu. I inslaget satt han i ett tält och det regnade utanför och sedan sa han, med den mest melankoliska stämma; ”tid är inte pengar – tid är tid”.

Det säger i och för sig ingenting, men typ så känns det just nu.

Tid är fan bara tid.

Varsågod för den 13:e luckan.

Kommentera

