Adventslucka 16 (Kalle)

Day 15 – Your dreams

Ja, herregud. Mina drömmar…? Att konkretisera sina drömmar i bloggformat känns ju ungefär lika vettigt som att försöka ge uttryck för sin kärlek till någon samtidigt som man har munnen full av köttfärs.

”Jag vill inte klippa sönder min dröms väv” skrev Aspenström (ungefär). Jag tänker så förbannat mycket på vad jag vill ha de kommande veckorna… om jag också tänkte på vad jag vill de kommande åren så skulle jag sjunka ihop á la Hindenburg. [för övrigt heart break på kommentaren till den där videon ”Oh, the humanity! I can’t talk ladies and gentlemen!”]

Jag drömmer om lite lycka nu i helgen, sedan nästa helg (jul), och nästa (nyår) och nästa (2011)… Ska väl inte vara helt omöjligt att ordna tycker jag.

Kommentera

