Adventslucka 18 (Evelina)

Day 17 – Your favorite memory

Det här omöjligt. Som jag redogjorde för i den första adventsluckan är jag en efterkonstruktör och nostalgiker av enorma mått. Varje jävla positivt minne återberättas som vore det mitt enda.

Jag minns hur jag beundrat den vackra man jag hade en långvarig relation med när han suttit på min sängkant, jag minns episka fester och ensamma hemmakvällar – och alla är klädda i en suddig vaselinlins.

Så jag väljer nog att lämna det så, för om jag ska börja redogöra för varje sekund  av fantastiska minnen så slutar vi med spaltmeter av trippar down memory lane.

Kommentera

