Adventslucka 19 (Kalle)

Day 18 – Your favorite birthday

En födelsedag (förra året tror jag) tillverkade jag biskvier till hela släkten. Den mängd komplimanger och överraskade utrop som mötte mig när jag avslöjade att jag de facto gjort biskvierna själv var inte att förringa.

Annars har jag firat mina födelsedagar på följande ställen (alla har varit min ”favorit”):

18 – Soundclash

19 – Babasonic

22 – Carmen

Stor succé alla gånger. Nästa år ska jag nog festa till det extra mycket på grund av tjugofemårs osv osv. Som Evelina skulle skriva (typ? kanske?) – ”VSG för info”.

Kommentera

