Adventslucka 22 (Kalle)

Day 21 – This month

Den här månaden har varit jävligt fullspäckad. Jag har gjort mina sista praktikdagar på SR, jag har flyttat hem från Kristianstad, jag har flyttat in hos min mor, gått i skolan, slutat skolan, varit ute (mycket och mer än jag varit van vid den här hösten), gått en jävla massa luciatåg och generellt sett gjort mycket som stressat igång mig. Men nu är det ju bara att slappna av. Nu är det ju bara jul kvar och sen ska jag åka bil ner till Berlin. Lätt som en plätt. Ingen stress.

One response to “Adventslucka 22 (Kalle)

  1. är du i berlin över nyår? det är vi!

Kommentera

