Då är man hemma

Efter detta nyår i Berlin så har jag många och långa, aningen invecklade, turer som skulle kunna dras och nystas i det oändliga men det skulle antagligen bara leda till att den här bloggen förvandlades till min gamla skunkdagbok och det skulle ärligt talat ingen vinna på (varsågod för James Joyce-mening).

Mitt nyårslöfte för 2011 kan jag dock bjuda på:

– Ta det lite jävla lugnare!

2010 har gått som ett godståg rakt in i min nojjande hjärna. Må 2011 komma med evig frid och tysthet i själen. Detta bedjar och hoppas jag om. Om jag så blir tvungen att börja dyrka Aqua Buddha på köpet!

Kommentera

