Dåliga skämt om ryssar

Snart är det fredag allihop! Då ska jag ha lika kul som jag har i videon nedan. Jag återfinns mellan 1:00 och 1:20 typ. Hade så jävla kul den kvällen. Missade dock tunnelbanan hem och var tvungen att åka nattbuss från Midsommarkransen. Annars jävligt kul.

6 responses to “Dåliga skämt om ryssar

  1. hahaha, den där såg jag för någa år sen.. hur halkar man in på den? sökte väl på nåt bra sökord..
    det är så underbart att verkligen alla killar i ryssland kör på samma frisyr !!

  2. ёбанаврот, и этот расист

    • Как же тогда вы имеете в виду? Не понимаю. Я расстроен просто обвинения.

  3. hahaha
    asså, varför har jag ”Marlen” för ifyllt som namn på den här dattan?
    ah jag hatar ryssar så jävla mkt…. NOT!
    ///densamma

  4. Калле, я пошутил, извини пожалуйста. Это модный хэллсурд и модный сайт для прикола, вот и всё.

  5. fred, vänskap, vikingarock

Kommentera

