Kungen får spartips

Jag är nog fortfarande sjuk, men inte tillräckligt för att jag med gott samvete ska kunna stanna hemma och ligga i dvala. Sjukdomens dåliga humor förföljer mig dock. Skrattade åt det här under morgonen (såpass mycket att jag började hosta, krävs dock inte mycket för att framkalla den reaktionen hos mig nu, givet tillståndet i min hals).

– Jag har noterat att man inom kungahuset har en förkärlek för att åka i konvoj. Kanske kan man se över möjligheterna att samåka med andra kungahus för att på så sätt dela på utgifterna.

Kommentera

