Lidl bjuder till

Det hände en sjuk grej igår. Jag satt i Lidls telefonkö, vilket väl kan betecknas som aningen sjukt i sig, och försökte få tag på någon pressnisse. Samtidigt som jag slösurfar och väntar på att få prata med någon så bjuder Lidl på lite pausmusik.

I vanliga fall tenderar ju pausmusik att vara av det här eller det här slaget. Men Lidl hade kostat på sig någon form av singer-songwriter-dänga som skrålade in i mitt öra. Och det konstiga var att jag typ… gillade det? Så det slutar med att jag rafsar ner texten till låten för att ta reda på vad det är för någonting och sedan… går hem och hittar den på spotify.

Så. Nu har jag alltså hittat en låt via Lidl. Det är ju sjukt om något. Den är inte fantastisk, men lite sådär smetigt halvtrevlig. OC-soundtrack-style liksom. Varsågod och njut. This one’s on Lidl.

Kommentera

