Bredband

Com Hem har i snart 2 månader misslyckats med att laga mitt trasiga bredband. Det har ringts hit och dit, det har kommit reparatörer tre gånger, väggar har slagits in (i frustration) och pannor har slagits… in… och så vidare. Jag har ringt på hos mina grannar för att höra om de möjligtvis har råkat skära av en bredbandsuppkoppling. De säger nej. Jag tittar skeptiskt på dem och tänker ”Nähä, inte? Din jävla id-” En röra. En jävla röra.

Har inget mer att säga angående det. Är bara så trött på det. En jävla röra. Vill inte röra denna röra. Jag vill bara youtubea fails, men det kan jag inte förrän Com Hem fixar biffen. Men än så länge (trumvirvel och bered er på krönike-style-knorr) har de knappt lyckats fixa…

en kräftstjärt.

Med vänlig hälsning,

Er närmaste Metro-krönikör (skoja)

One response to “Bredband

  1. Hej,
    det låter inte som att allting gått enligt plan vid åtgärd av problematiken du upplever med uppkopplingen och att frustrationen fått sig några resor på vägen. Återkom gärna via formuläret nedan så vi kan se över ärendet och försöka få ordning på detta snarast möjligt. Bättre än en kräftstjärt borde vi allt lyckas fixa 🙂
    http://www.comhem.se/socialmedia

    Med vänlig hälsning
    Magnus Hansson
    Kundservice

Kommentera

